Akampus Günlüğü - Başlıklar

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Üniversite Tanıtım Günleri

Sevgili üniversite adayları,
Tercihlerin son hız sürdüğü bu günlerde üniversitelerin tanıtım günlerine katılabilirsiniz. Akampüs üniversite sayfalarından üniversiteler hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Hepinize bol şans!

ATILIM ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri
-> 13 Temmuz - 3 Ağustos
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 6 Temmuz'dan itibaren Tercih desteği
BEYKENT ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU Tanıtım Günleri -> 17 - 25 Temmuz Tercih desteği
BİLKENT ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 - 31 Temmuz
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 20 - 30 Temmuz
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 15 - 25 Temmuz
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 2 Ağustos
EGE ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 20 - 21 Temmuz
FATİH ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 15 Temmuz - 3 Ağustos
GAZİ ÜNİVERSİTESİ -> 24 Temmuz
GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 7 - 13 Temmuz
IŞIK ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 - 31 Temmuz
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 23 - 24 Temmuz
KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 7 Ağustos
OKAN ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 23 - 25 Temmuz
ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 11 Temmuz - 4 Ağustos
SABANCI ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 - 31 Temmuz
TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 10 Temmuz - 7 Ağustos
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 13 Temmuz - 3 Ağustos
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Tanıtım Günleri -> 27 - 31 Temmuz